...ute på äventyr igen...

Denna gången har jag åkt till Tidaholm i onsdags...=) Träffa en kille som heter Stefan. Jätte trelig, tyvärr så e han lite äldre än mig så inget seriöst haha men en himla trevlig kille.
Men innan jag åkte till Stefan så va jag på ett möte på arbetsförmedlingen, där d va 3 grupper som satt från olika jobb så att säga, grupp 1: resursförmedlingen, grupp 2: handikapp, funktionshinder, grupp 3: inom kök typ, laga mat för sjukhus, skolor mm.
Men vid 4 satta jag mig på bussen in till stan för att sedan ta tåget till falköping, där Stefan skulle möta upp mig.
Vi åka hem till han å tjöta en massa å så spelade vi gitarr hero, skit kul, jag va rätt så bra för att spela nästan för första gången å jag körde på medium..:P duktiga mig... men klart stefan va lite bättre än mig, d va juh ändå hans spel..
Vi va la vakna till 9 på morgonen tror jag vi hade tagit några öl å så på kvällen så d va la därför, men sen va jag faktiaskt rätt så elak å höll han vaken...busiga mig... men jag va inte trött så kund ejuh inte tillåta han å sova...å vem somnade först tro?!
Ja inte va d Stefan iaf.

Iaf så va d torsdag. Vi klev upp vid 1-2 kanske, kommer inte riktigt ihåg, skulle juh åka hem på torsdagen men gjorde inte d...kl vart så mkt å tiden gick så himla fort...
Stefan åka bort å köpte kebabrulle till mig å kebabtalldrik till han själv, jag va super sugen på d haha.
Ja vi hade la inte så mkt för oss egentligen, satt lite vid hans dator å kika å skrev i min blogg å så.

Å på fredagen åkte jag hem tog tåget 16.50 å va framme i Göteborg kl 17.57. Sov på tåget, va super trött.
Putte hade ringt mig då jag satt på tåget, å av någon konstig anledning fråga om jag skulle ha något från systemet, behövde inte ens betala.. han måste ha slagit i huvudet, men men d e bara å tacka å ta emot..
Så måste åka hem till han först för å hämta spriten, men fastande där va inte så bra, skulle juh åka hem till Rasmus för å förfesta men blev inte så, så fick säga till han att vi skulle mötas vid Greta´s.
För festade me Putte istället, han skulle göra sig iordning så vi kunde gå hem till mig så jag kunde fixa till mig.
Han va så seg så när vi kom hem till mig, så va jag tvungen att skynda mig som bara den. Fick blanda mig en grogg i en flaska så jag hade lite färdkost. Kommer till Greta´s men då kommer jag inte in, för då har dom höjt åldersgränsen till 20, typiskt.
När jag väl fick komma in (putte å colette va över 20) så skulle jag å colette bara ta stämplar å hänha in jackorna så skulle vi sticka till nästa ställa, Rock baren, skit kul hade jag där, men glömde helt bort Rasmus, känner mig super dum..men får gottgöra han någon annan dag.
Sen hände d en del på Rock baren men inget jag orkar skriva om, inget jätte spännande.
Men kommer iaf bort från Putte, Colette å dom, så jag går me Oskar, Putte´s kompis. Han bjuder mig på en kababrulle, jag va super hungrig.
Han å jag tog taxi hem till mig. Jag tycker lite synd om Oskar, för han trodde la att han skulle få sig något men icke, jag somnade på sängen, på överdraget haha fullt påklädd. Även om jag inte hade somnat så had ejag inte velat va me han.. inte bra..
Men när jag vaknade på morgonen så va han inte kvar haha..

Stackars Oskar...!


Lite bilder från Tidaholm:





Utanför balkongen hos Stefan



Bilder från bilen

                                   
                                     Fin gubbe..:P

Kommentarer
Postat av: Liselotte

haha men simpus vilka äventyr du är på & inte ringer du å berättar åt mej :/

2009-03-24 @ 11:34:02
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0