...nytt folk...

Jag träffade en kille i tisdags. En jätte trevlig kille..=)
Va hemma hos han å tjöta lite å så, men när vi skulle gå till spårvagen. Då jag skulle hemså har dom visat fel tider så jag kommer inte hem. får helt enkelt sova hos denna killen.
Jg blir så förbannad på att dom inte kan ha dom tider som gäller. Hur ska jag kunna veta??

Men iaf åker hem på onsdagen för att jag ska på möte hos min psyolog (fjärilen).
Efter mötet går jag hem ge Lillpissen lite mat å vatten.Försökte ringa mamma hela dagen tänkte jag skulle sova hos henne för att jag skulle på intervju på torsdagen, alltså idag. Men fick aldrig tag på henne så jag fick sova hos samma kille igen för att d skulle va närmare till intervjun.
D va snält av han haha, höll han vaken nästan hela natten å han skulle upp kl 5 på morgonen. Inte snällt.

Å idag e d torsdag, den stora dagen. Ska på intervju kl 17.00. Teleförsäljning..håll tummarna för mig.
Å nu ser jag ut så här:



haha inte vacker, jag måste duscha å fixa håret..:P
men Han ehämtar pizza nu så vi kan få oss något i magen.
Hade vart pinsamt om magen skulle börja kurra mitt i intervjun.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0