...niklas på besök...

Niklas kom till mig fredagen den 27 februari. Träffat han via nätet. Han åkte till mig hela vägen från strängnäs. E juh en liten bit iaf. Men han e en jätte go å trevlig kille.
Vi gjorde inte så mkt då han va här, tog d mest lugnt men jag behövde verkligen d.
Vi va juh å hälsa på lite vänner till mig på söndagen, sen så va d någon vän å hälsa på hemma hos mig..=)

Men vi va å gjorde några ärenden, han va på arbetsförmedlingen på måndagen för å skriva in sig.
Han följde me då jag skulle kastrera Lillpissen. Men annars har vi bara ängnat tid för varandra.
Man vet aldrig kanske d blir något..
Men jag vet juh hur kag e när d gäller killar, så antagligen så kommer jag la hitta några fel på han också..=(
Men förhoppningsvis inte.
Han ska iaf komma på besök igen, vet inte riktigt när men vi har iaf pratat om d, känns juh skönt att han vill hälsa på mig igen, d e juh ett bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0