...lördag kväll...

Slingade håret i lördags men färgen satta sig inte så jag ska la försöka igen någon annan dag.
Men iaf jag skulle ut me några kompisar, ha förfest hemma hos evelina, vi sjöng sing star.
Skit kul hade vi iaf.
Sedan åkte vi vidare till hamnkrogen i stenungsund. Jag hade inga pengar men d va kul ändå, dansa som galningar gjorde vi.
Vart helt svettig. men d va d värt.
Åkte sedan till sibylla för å äta lite, vi var hungriga som vargar. haha

Vi hade lite efterfest hemma hos evelina, inte någon stor men vi hade ändå väldigt kul, d va paulinas kompis peter som vart så jäkla full, så han däckade. Å eftersom vi hade så tråkigt, så tänkte vi att vi skulle liv upp stämmningen lite..:P så vi målade på hans ansikte me en röd spritpenna.

Vi gick la å la oss vid 6-7 tiden på morgonen. Vi var trötta dagen efter kan jag juh lova.


 
Jag å Louise                                                                   Jag å Evelina

 
Paulina å Jag                                                                 Evelina å Paulina

                                        
                                         Peter

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hahaha fan vad elak ni är.

2009-03-20 @ 10:33:42
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0