...en liten förändring...

Idag kom erika förbi, Anneli skulle bara klippa till hennes hår lite, å hon skulle också toppa mig. Men jag vart såå sugen på en helt ny å fräsch frisyr, så vi kollade på nätet å tidningar på va man skulle kunna tänka sig.

Jag trivs juh bäst i å ha kort hår så d där långa håret ville jag bli av me.
Anneli klippte först håret rakt av till axlarna, för att sedan se utifrån d va man skulle kunna göra.
Å då kände jag att jag vart så sugen på å ha lugg, har inte haft lugg sen jag va liten. så då klippte hon lugg.
Än en gång så tog vi en pause, jag kollade i spegeln. Men kände att jag inte va nöjd.
Satta mig då igen i stolen å hon började klippa..=) å efter d va jag klar.

Vet inte riktigt va man ska kalla min frisyr men den e lite annorlunda..:P trivs jätte bra i d.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0