...fredag kväll...

Kommer hem från Anneli runt 5-6 tiden. D första jag får göra e å städa lägenheten, marcus skulle komma hem till mig men han kunde inte eftersom hans gearbox hade gått sönder.
Men Sara ringde å hon skulle gå ut på stan, hon å några vänner skulle gå till Golden days, så jag tänkte att d va lika bra å följa me. Hade juh inget annat för mig ändå.

Pratade me en annan kille , Andreas heter han, snackat me han på nätet å bestämmer oss för att träffas, att han kan följa me till golden me mig å mina vänner.
Möter upp andreas å d andra gänget, vi går tillsammans till avenyn, men vi går inte till golden utan d blir keybar.
Vi e inte på keybar så länge, cidern kostade för tusan 50 spänn. Så vi går till golden iaf.

Vi har skittrevligt å sen så e d dags för alla att dra sig hemmåt, golden stänger.
Jag å andreas går tillsammans därifrån, tänkte vi skulle hem till han, men jag vart så pissenödig, å kände att jag inte skulle klara ig hem till han så vi går till mcdonald.
Å givetvis e d kö..å bara en toalett.
Jag ser 2 tjejer gå in på toaletten, å jag får vänta en jävla stund, så jag bankar på dörren. Då börjar dom skrika innifrån typ: jävla hora, fitta, va fan vill du.

Vi skrattar å tänker att de  nå fjortisar där inne. Men bankar en gång till. Då öppnas dörren me an jävla fart. Dom kommer ut å börjar gapa å skrika på mig å sedan början hon vifta me armarna, å den andra kommer inte långt efter å gör likadant. Sen har jag lite blackouts, men Andreas säger att han tog tag runt mig för att dra mig därifrån å d va någon kille som hade ställts sig framför mig. men som sagt inget minne av d. Kommer ihåg att 2 killar kommer flygandes från kön till kassan å börjar attackera Andreas, trycker in han på toaletten å börjar slå han, den andra kommer inte långt efter me en barnstol i nävarna. Efer en kort syund slutar alla å dom reser sig upp å går, jag kollar runt så att kusten e klar, å d va den så jag får äntligen gå på toa.

När jag kommer ut så sitterAndreas på golvet me papper å en ispåse i ansiktet, väktare hade kommit ambulansen å poliser hade också kommit.
Tar tror att allt e lugnt så kommer dom där blondinerna igen å attackerar mig, puttar bort dom å väktarna kommer å trycker ner dom på golvet.

Men jävlar vilken dag alltså. Vi fick åka me ambulansen in till shalgrenska, å vi fick sitta där i 9 timmar å vänta, jag va tvungen att dra mig hemmåt å han drog vidare till mölndal för att besöka en ögonläkare för å få ut halva hans lins som vart kvar i ögat.


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Men fy fan vad sjukt.

2009-03-20 @ 10:37:40
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0