...en resa till Halmstad...

I onsdags va jag å hälsa på en vän i Halmstad, vid namn Fernando..=)
Han sa att d skulle funka att åka me mitt fritidskort men va ändå lite nervös. tänk om d inte hade funkat.
Men som tur va gjorde d d. Va la framme vid ca 18.30.

Gick ner till en ställe som heter harry´s. Träffade på en del av hans vänner. D va trevligt. Kom la hem vid 01.30.
Satt uppe å tjöta fram till 4. Sen va d läggdags..:P

På torsdagen tänkte vi att vi skulle bowla men vart inte så mkt me d..
men vi gick ner till Ida´s, satt där drack några cider å öl. Satt där me en av hans vänner.
Fernando berättade en himla kul grej, jag å hans vän trodde vi skulle avlida..:P
D va något om hans barndom typ..:P inget man tänker nämna här.

fredagen så for vi till helsingborg, han skulle fylla i sin tatuering. Han hade tid kl 11.00, blev färdig vid 13.00. Va lite tråkigt att sitta å vänta men tog en massa bilder. Så d va inte så tråkigt...:P

Men vi kom hem vid 14.30, tjötade fram tills vi skulle åka till tågstationen, då jag skulle åka.
Kom fram till Gbg vid 19.25, tåget skulle va framme kl 19.17, så tåget va lite försenat. Men jag skulle iaf möta upp min vän Niklas. Så nu e jag me han. Men d e en annan historia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0