..skönt att va hemma...

På lördagen då jag kom hem 090110. Så mötte juh frida min kompis mig på tågstation, för å hjälpa mig me lite packning å så.
Men iaf vi kommer hem till mig öpnnar dörren, d stinker kattpiss i hela lägenheten, allt var en ända röra, saras kläder å grjer låg över hela lägenheten å jag bara tog bort allt å slängde d i en å samma hög. Frida hade sagt att hon städat men d hade hon juh inte gjort. D va verkligen inge kul å komma hem till en svinstia, jag fick städa d första jag gjorde, å frida bara kolla på. Ne jag blev riktigt besviken faktiskt.

Men iaf nu e lägenheten fin igen å jag har fått hälsa på min nya fina katt Blixten..:P


               
                    Blixten e den helsvarta å Lillpissen den svartvita.

Har hela veckan försökt att vända på dygnet men d har ej gått så bra. Lyckdes i fredags sov från 20.00-08.00 men d förstördes juh igår. så nu får man se om man lyckas somna ikväll..:P


Jo söndag va ingen kul dag d heller.
Min lillasyster skulle hem till mamma, hon e där varannan söndag från 12-16. Å jag brukar alltid åka till mamma då bara för att träffa min lillasyster såklart. Men hon ringer mig vid 10.30 å kollar om jag ska till mamma å jag säger givetvis att jag kommer.
Vid 12 så ringer jag till mamma för att tala om att jag ska komma å så, men då e d min lillasyster som svarar i tele, då e hon alltså helt ensam hemma hos mammma, å hon var jätte ledsen så jag sa att jag kommer så fort jag kan e där på en stund, ber henne kolla tv så länge.
Så när jag kom, inte långt efter så e d ingen fara men hon e fortfarande ensam. Mamma å hennes gubbe kom först sent på kvällen samma dag. Sorligt e d, tycker synd om lillsyrran. Men d löste sig juh iaf..som tur va.
Skällde lite på mamma me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0