..nyår..

Nu va d e ett tag sen jag skrev igen.. vart fullt upptagen me annat..:P
Denna nyår har inte vart som alla andra nyår precis men de funkade detta året också.
träffade en del vänner jag inte träffat på länge, lärde mig känna en ny prick..:P Kjelle, har vart hos han 5 dager efter nyår, d va han som gjorde att jag blivit sjuk.. haha å jag e fortfarande sjuk.
har skällt på han. Han har under 17 grader i sitt hus, d e lite kallt. men men d e juh han som bor där inte jag haha.

Tillbaka till nyår iaf. vi började festa hos min moster, åt lite mat drack alkohol, jag å moster bastade innan maten. vi löste alla världens problem där inne haha.
Gabbi min kusin drog hem lite folk som hon kände, mina andra moster , morbor å hans tjej va där me, Vi sjöng på Lips, å självklart *hes*, men d stoppade inte lilla mig för d..:P
vid 12 slaget så gick vi ut kollade på alla fyverkerier, tyvärr hade inte vi så många men d gjorde inget, vi drack mer av champagne istället haha, blev lite i gasen..:P
vid 3 först så drog jag, min kusin hennes kille å 2 av hennes vänner me på en fest i malmsta, tyvärr va d inte så mkt folk men d va helt okaj ändå, e man redan i gasen så spelar ingenting roll..:P träffade iaf folk jag kände å d va kul, d va då jag lärde känna Kjelle..=)
vi satt på toa i säkert 5 tim eller nå å bara surra. vi kom ut från dass kl 12.00 d e lite roligt ändå.

ja men fin va jag på nyår iaf, kände mig iaf riktigt tjusig..:P en bild på mig å gabbi innan 12 slaget, inte ens hunnit sminka mig..:P





                                                                                   Några tjommar.


Moster, Jonas, Fredrik å Jonna                          Min älskade kusin Gabbi.


Mitt champagne glas..=)                          Å älskade lilla Gabbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0