..krogen 13-dagsafton..

D började me att vi bara skulle ha en liten myskväll hemma hos moster, vi skulle sjunga lite.. haha som vanligt..
men så kom juh min morbrors tjej dit å hon skulle på krogen å genast så skulle juh alla me såklart.. men men vi alla gjorde oss iordning å moster va seg som alltid.

Kostade 200 kr att komma in på hela huset gungar. inte värt d alls kan jag säga, jag va juh desutom sjuk så jag drack juh inte något, drack la bara 2 cider å lite vin innan vi va inne.. Då e d inte kul att va bland en massa fyllon.
Men iafvi kommer in dit jag ser en massa jag känner hälsar å så.. va rätt så tråkigt måste jag säga..
Träffade iaf Maria å Sussi, min tremännings mostrar.
Jag försökte dansa där men gick fan inte, d va någon snubbe som trodde att han ägde hela dansgolvet försökte putta undan han men d gick fan inte..
Men när jag skulle gå så såg jag min gammla lågstadie lärare Doris. Va juh bara tvungen att gå fram å hälsa. Hon kände igen mig d va kul..vi tjötade lite å så. Men d va skit kul å se henne. jag tyckte verkligen om Doris som lärare..

Min morbror körde hem mig till Linda (yngsta moster), tänkte jag skulle åka hem till moster me morbror, men linda ville att jag skulle rasta charlie så jag struntade i d. Satt hem hemma hos linda ett tag, sen drog jag hem till fimpen, han hade nå besök som man satt å tjöta me ett tag sen gick dom vi kollade på någon fick åt popcorn sen va d läggdags.
Vi sov nästan hela degen. d e illa, men e man vaken länge så e man.

Å nu e jag hos moster iag, ätit lite mat å knaprat halstabletter eftersom man e sjuk..=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0