...Hem ljuva hem...

Klev upp kl 09.30 idag, gick ut me Lindas hund från 09.20-10.15 typ. gick en lång promenad på morgonkvisten. men d va härligt att få komma ut piggna till lite.
Idag blir d att packa resten inför min lilla resa hem till Göteborg.
Ska  också åka till Dollar store å köpa aceton..:P haha 10 kr bara, billigt å bra..

Sen ska jag försöka få tillbaka min laddare från mon morbror, men han e inte hemma så hoppas att d löser sig me d.
Jag å Linda ska åka förbi Danne´s å köpa hamburgare å mos, måste äta d innna jag åker, har juh inte hunnit göra d under hela denna månaden haha.
Sen ska vi åka förbi Lindas ex mamma å fika lite, förhoppningsvis. sen e d bara att åka till tåget så man inte missar d. Tåget avgår 15.06.

Har juh faktiskt sällskap från boden där d e byte..=) så jag kommer nog inte ha så tråkigt på tåget ändå..
Jag e framma i Göteborg kl 10.52 där Frida en av mina vänner möter upp mig för att hjälpa mig me mitt bagage..=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0