...dagen innan...

Har shoppat lite julklappar till mina vänner i Göteborg. Å lite annat till mig..haha får juh inte glömma d..
har köpt en sten grej som gör att d inte kokar över, om man nu kokar pasta eller något annat, sen köpte jag mig en ny plånbok.=) behövdes lite dyr va den, var nog den dyraste jag någonsin köpt.
Å lite annat smått.
D jag köpt till mina vänner kan jag juh inte säga..dom kanske läser..:P

Sen har jag packat min väska har juh me mig lite mer än va jag tog me mig hit, julklapparna som jag fått å julklapparna till min lillsyster som tyvärr inte firade jul me oss i år. Sen har jag fått andra grejer från linda som heller inte får plats i min väska så får ta me mig kanske 2 påsar, sån IKEA påså man kan köpa.

Sen blev d att vi åkte hem till moster å fika lite å spelade sällskapsspel, pictionary. Spela 2 omgångar, blev oavgjort.
Skit kul spel..:P

Nu e d snart läggdags så man orkar upp tidigt imorgon.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0