...stackars blixten...

Min älskade lilla blixten är borta. Min kompis skulle förbi mig å hämta en sak hon skulle låna på en onsdag.
Jag bad henne ge katterna mat för jag skulle inte hinna hem skulle iväg på annat.  Å jag skulle komma hem dagen efter.
När jag kommer hem på torsdag kväll springer jag bara direkt på toa sen ger jag katterna mat å så ser jag att fönstret i köket va öppet å fönstret på toa likaså.
Tänker inte mer på d, går å sätter mig i soffan.
Efter en liten stund så märker jag att blixten inte kommit å hälsat på mig bara lillpissen. så jag börjar leta efter honom å hittar han ingenstans. Lillpissen e helt förtvivlad, han piper å letar han också. Han e så ledsen över att blixten e borta.=( Men antagligen så har han hoppat upp på fönstret å trillat ner eller så kanske han hoppade man vet aldrig. Men hoppas iaf om han levar att han har d bra, att han inte e ute å fryser ihjäl.

Får köpa mig en ny kissemisse till lillpissen så han har någon att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0