...intervju...

Var på en jobbintervju igår, på ProVoice, har vart där en gång tidigare men råkade bli att man hamnade där igen..:P
Men d gick nog ganska bra hoppas jag. D kändes iaf så..
Hon kände igen mig också, d kanske e ett gott tecken??..:P
Hon skulle iaf höra av sig om jag fick jobbet eller inte.

Hon frågade typ: varför skulle jag inte göra en tabbe om jag gav dig jobbet? å liknande, man fick skriva i en lapp där d va frågor som: va tror du e d lättaste me telefonförsäljning?, va tror du e d svåraste me telefonförsäljning å så. Lite svåra frågor men d gick ändå..:P
 Intervjun tog 1 1/2 timme, först fick vi sitta allihopa i en sal å lyssna på henne när hon berättade va dom gjorde på provoice å så. sen fick vi se hur d såg ut i lokalen, sen fick vi komma in en å en.

Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0