...Party-helgen...

Fredag 27/3
Lina kom la hem till mig vid 7 tiden. Satt hemma hos mig å förfestade lite.
Hade jätte trevligt, satt å tjöta lite.
Lite senare på kvällen drog vi in till stan, för å gå på krogen.
Vi visste inte vart vi skulle men vi hamnade på Rock Baren. Va juh inte jätte kul, hade typ inga pengar så kunde som inte köpa något. Men fick lånat 100:- så jag kunde köpa något iaf.
Men d va mkt skumt folk på rock baren.
Va en snubbe som började snacka me mig i slutet av kvällen, å han skulle dra å gav sitt nr till mig.
Haha vi har inte pratat sen dess, jag kommer inte ens ihåg hur han såg ut.

Efeter Rock Baren så åkte vi hem till Tom i frölunda, han bjöd på taxin å mat..super gott. Vi va så hungriga.
Sen åkte vi till Tobbe som också bor i Frölunda. Hade lite efterfest, drack någon öl å så. Va vaken till typ 9.30 kanske. Linda hade somnat sen länge tillbaka.

Lördag 28/3
Jag å Lina åkte förbi mamma en snabbis å sa hej å visade min nya frilla..=) sen åkte vi hem.
Var hemma å bara tog d lugnt å fixade hemma å så. Skulle hemtill Håkan för å festa. Han fyllde 30 på tisdagen så han skulle ha en födelsedagsfest..:P
Kom ganska sent teill festen men d blev bra ändå.
Blev hämtad vid östra sjukhus. Å jag va så pinkenödig så bilturen från östra hem till Håkan va smärtsam. haha
När vi kommer fram iaf så ser jag att  bara e killar,så jag va ensam tjej me 13 killar..:P
Nemen d va kul. Vi drack å hade skoj. Va en av killarna som sjöng jävligt fint..skicken kille..

Vi drog sedan ner till puben en stund, d va happy hour. Oskar mitt ex ingde mitt i allt å skulle prata på om allt å ville träffa mig å allt sånt skit.. Håkan undrade vart jag hade tagit vägen. Jag å oskar pratade ganska länge, han hade ringt ettflertal gånger, å sen hade han sprungit runt i partille å letat efter mig,vi hittade honom sedan hemma hos sig, jätte full å hade spytt som bara den.
Stackarn!
Men jag fortsatte festa me 2 andra killar som va kvar..=) Vi va la vaken till typ 9 kanske. Jag hade somnat i soffan..:P

D va den tokiga kvällen.
Va hemma Hos håkan ända till på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0