...Onsdag 1/4...

Uffe väckte mig å skrek: d brinner d brinner, kom igen Simone, upp me dig, vi måste ut härifrån..jag började sniffa lite å d verkade märkligt. Å mamma bara stod där å kolla på mig.. haha uffe försökte lura mig men d gick inte så bra, mamma förstörde d lite haha.
Dom gjode iaf frukost så d va bara å sätta sig åäta lite...=)
Å äntligen har jag fått mina pengar, skulle fått dom på fredagen men så vart d juh inte, så va sen me hyran..=(
Iaf skulle på intervju på Afrikas barn kl 15.00.
Va inte så svårt att hitta log nära vasaviktoriagatan i gbg.
Vi satt å prata å han berätta hur dom jobbade å va d va dom jobbade för å lite så, d va inte mkt jag sa.. haha skönt d.. men lönen va dålig, skulle kosta mer att ta sig till jobbet än va jag skulle få i lön, måste juh tänka på mig själv, måste kunna ha mat å äta..men men så e d, dom va himla trevliga iaf..
Var la klar där vid 15.45 typ.

Sara skulle komma in till stan, hon jobbar på Afrikas barn, så jag skulle bara möte upp henne å prata lite å så innan hon började, sedan åkte jag hem.
Å äntligen kunde jag handla lite mat, få något i magen..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0