...3/4 - 6/4...

Har städat hela dagen, skulle ha Mary Kay party kl 17.30. Å folk skulle komma vid 17 tiden, så d va bara å städa, va inte vackert hemma hos mig.
Vart precis klar då fösta personen kom. Alltså vid 17 tiden.
Men jäklar va fint d vart hemma.. Vi började dricka lite å så. Väntade på att alla andra skulle komma.
Elin som höll i partyt sminkade oss i slutet på partyt, fast hon egentligen inte skulle göra d , men hon va snäll å gjorde d eftersom vi skulle ut..:P
D va jag å Lina som gick ut i Kungälv, där jag bor. Daniel, en kille som Lina tycker om komförbi mig å vi  drack lite, sen drog vi ner till ett ställe som heter Krogen, i Kungälv.
Drack några drinkar där  så sen drog vi över till Tre Kockar. Å där va Malin, en av dom andra jejerna som va på partyt hemma hos mig.
Å vi hade skit kul, dansade å allt. Träffade även Frida där, d va kul inte sett henne på länge.
Jag vart rättså full kan jag lova. Tr'ffade en kille som jag träfade på min student, vi sncka å jag följde me han å en kompis till han hem till hans kompis. Malin hette hon me.
Haha men d roliga va att jag drog en massa lögner till Malin för att jag först inte skulle fälja me till henne, jag ville va me Joakimsjälv, för Malin tyckte om han å jag visste att d skulle bli en masa gulligull. Fida ringde mig å jag låtsades att d va min pappa som ringde...
Jag sa tll henne att han skulle hämtamig å att han åkte ända från gbg.
Hon sa: men du kan la be han vända du kan följa me mig hem de ingen fara, hon va jätte gullig. Så jag ringde till frida igen å låtsades att prata me pappa å mitt i allt så ville Malin prata me han så jag sa bara: ja men va bra pappa, tack så mkt då komemr jag hem imorogon... haha
Så vi åkte hem til henne iaf å jag grät å va så ledsen över allt möjligt haha å hon va gullig å trösta mig. Sne fylla haha..
Senare s skulle dom lägga sig å jag va inte trött så jag skulle gå, men jag viste inte vart jag va. Jag ringde håkan å va panikslagen haha men han kollade vart jag va å tillslut så komjag rätt å kom hem. Gick i typ 1 1/2 timme. å Jag ramlade i en backa å slog i knät i en sten, jävlar va ont d gjorde, va helt blå på knät..
Men men jag kom iaf hem å allt va frid å fröjd.

Åkte hem tillhåkan på lördagen typ vid 6 tiden. Han å hans kompis kom å hämtade mig.
Vi kollade på film å tog d lugnt.
Sov över hos han å på söndagen åkte jag tidigt hem till mamma för å träffa Lollan.
Efter d så åkte jg hem å städade. Stefan skulle komma hem till mig.
Vi kollade på två tog d lugnt.

Måndagen så va vi ner till Cafe Nyfiken å åt en baguett å drack te, sen va vi å handlade, vi skulle göra Kycklingröra med bakpotatis. Å d va såå gott kan jag lova.
Vi satt å drack lite jäger å redbull, vi hade hyrt en film, å så hade jag blivit sjuk d va juh mindre kul men d gick bra ändå.
La oss ganska sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0