...bästa dagen i mitt liv...

Stefan åkte hem ganska tiden, d va då jag skulle åka till gbg för å gå på den andra intervjun hos The Draft.
Skulle vara där kl 12.30.
Fick följa me en tjej Karolin, me ut på fältet för å se hur dom jobbade å hur allt gick till å så.
D va himla trevligt va me henne från kl 14.00-17.30.
Vi pratade en massa om allt å inget, å hon berättade en massa bra saker som jag behövde veta om jag skulle få jobbet.

KL 18.00 skulle jag vara på kontoret för intervjunme chefen.
Å d gick super bra jag fick skriva på lite papper.
Han sa: egentligen så skickar vi hempersonen å ringer efter ett par dagar å berättar om du fåt jobbet eller inte....men jag har redan bestämt mig... å du får jobbet!

Åh jag va så lad, ville bara hoppa upp å skrika å ge han en mega kram men fick behärska mig..:P
Karolin va gullig me, hon hade skickat ett sms till han å sagt bra saker om mig.
Så detta va en väldigt bra dag.

NU HAR JAG ETT JOBB!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du?:)

2009-05-21 @ 10:11:40
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0