Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen fixat mig en blogg. Har känt mig lite utanför eftersom nästan alla mina vänner har en blogg.
Plus att jag ej har en dator så kan bli lite svårt att skriva i sin blogg, men förhoppningsvis får jag en dator i julklapp, om tomten tycker att jag vart snäll i år.. haha

Men iaf, jag bor juh i Göteborg, men har i tisdags anlänt  i Gällivare kl 13.01 på eftermiddagen.
Ska hälsa på släkten som e här, fira jul å nyår här uppe.
Bor me min moster Linda å hennes byracka.. haha

Har tagit lite bilder från när jag kom hit, tog tyvärr inte några bilder då jag var på tåget, sov nästan hela resan upp. men d va juh lika bra d säkert haha.

men här kommer lite bilder iaf som jag tagit hos min moster:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0