...shopping klar...

Nu har jag shoppat klart, d va jobbigt att gå runt där, va så halt ute, men fick gå så sakta å försiktigt.
Men d gick rätt så bra, fick leta ett tag efter något som jag fastnade för. men nu har jag hittat lite vero moda kläder som jag ska ha på nyår.



sen köpte jag mig faktisk en töjnings ring, har tänkt töja örat lite.



Lite alkohol har köpts me, till nyår, väldigt bra haha, tyvärr fanns inte den flaskan me d röda klädnaden runt om kvar. men d e inget att tjura om.
Sist men inte minst va vi på Lindex där köote jag bara lite underkläder å någon liten ask med ögonskugga, glittereyeliner å lipgloss.






Kommentarer
Postat av: fridab

Haha!!

du kunde inte låta bli den där lilla asken iallafall! fan att jag inte var där o höll koll på dig ^^ xD

2008-12-29 @ 22:17:08
URL: http://fridamariabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0