...dagen efter..

ja fest va d då igår, va me gabbi min kusin på någon förfest i gällivare, å hon va juh redan lite på lyset när jag kom dit, å d va la vid 9 tiden som jag kom dit,
men iaf vi skulle dra till olle´s (oleary´s) å va man där innan 23.00 så kostade d bara 50 kr inträde, annars 100 kr.
vi fick juh gå till olle´s, va juh inte så långt att gå.
å gissa om jag höll på att halka runt där i snön me mina stövlar..haha

inte va d så mkt folk på olle´s va rätt så dött där inne, å jävlar va dyrt d e å gå ut i Gällivare, man blir juh ruinerad.
84 kr för en 4:a å ca 130 kr för en 6:a, hojja säger jag bara. Där jag bor kostar en 4:a typ 50-60 kr.

Men iaf så träffade jag lite folk jag inte sett på länge, d va kul. Träfffade min mosters ex tjej, åkte me henne på efterfest någonstans. Jävligt trevlig tjej e d iaf.
satt å tjöta lite å drack lite. Men alla stack iväg så jag fick juh röra på mig jag me kände jag. så jag gick en himla lång väg hem till min andra moster, å som tur va så va dörren öppen.
tog mig lite å åt å sen så somnade jag på soffan. haha somnade la vid 7 på morgonen.

9 på morgonen väckte moster mig å tog ner mig till hennes säng. haha inget minne av d.
men men d va min dag igår, jag mår topp topp idag bara lite trött, men d brukar man vara.

Kollade på en värdelös film me Gabbi, Paranoid park hette den tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0